måndag, augusti 17, 2009

allting var ju enklare då

tänkte säga hello , var och åt lunch med pappa på ett sushi ställe nu e jag hos mamma väntar på att hon ska göra sig klar sen drar vi ut mot väla och handlar lite som sagt , idag har jag faktiskt tagit på mig nått helt annat en mjukis kläder, fotar väll senare hehe , ska väll träffa vera när hon kommer hem , bara tre dagar kvar med andra ord är det bara två sena nätter kvar, men om jag känner mig själv rätt lär det bli ter iaf.., ja ja nu ska jag inte babbla om onödigt vi hörs sen istället
du fick mig att förstå något som ingen annan såg ,men jag ångrar varje sekund att du var den delen i mig som var som klokast., för nu gör jag dom mest korkade val jag aldrig kunnat tänka mig för delen du gav till mig hjäpte mig alltid och var den bästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar