torsdag, augusti 13, 2009

jag saknar bara hur du brukade behandla mig.

tryck på bilden för bättre upplösning.
jo här sitter jag hos isabelle , med vera dom pratar om nån engelska fattar inget , jag sitter här och e o social idag igen , , jag kan säga en sak och det är att jag inte längtar tills skolan börjar, bara en vecka kvar .., jag har massa jag måste göra innan dess, usch jag orkar verkligen inte sen all stress som kommer byggas upp bara på grund av det jag hatar det men jag ska faktiskt kämpa och göra allt för betygen ja ja vill bara inte tänka på det.
var på väla idag skulle köpa kläder men det blev inte spec mycket bara en tunn höst/vår jacka inget mer hade behövt så mycket mer , men det e oftast så när man går dit och förväntar sig nått blir oftast inget sen när man går mer spontant får man oftast med sig mest, jag gillar dessutom att handla själ, för då kan jag ta min egna tid , ska nog ner i stan imorgon tidigt, hade behövt lite nya armband och annat också som sagt , .
Men iaf vi hörs senare puss!

1 kommentar:

  1. aw så söta ni är hjärtat
    gå med i viraltrafik så kan du se dina läsare

    SvaraRadera