söndag, augusti 23, 2009

- life is a game ,but its not fair


en sådan bild som den har vi tatt i tre år haha först en sommar sen en höst och ny en sommar till saknas vår och vinter tyvär hade jag ingen kamera med mig så det fick bli med min dåliga mobil kamera, ojj föresten jag har hittat batteri laddaren till kameran så jag kan ta bilder nu som vanligt nu igen , så bra för då blir bloggen också mycket roligare!
hejsan.
vera luktar jenka tuggumi och tuggar som en jävla idiot ,hon gör så jag får spel den lille fule jobbiga ungen som kan vara störigast i världen som jag faktiskt älskar-
jaha vi ska dra oss mot mig tror jag .
vet ni vad vi har gjort idag , inte mycket vi hade tänkte gå till stan nya kläder behövs.., men men det är söndag och hur dumma vi än kan verka kom vi på att då har stan stänggt haha , imorgon blir det tillbaka till skolan , en hel vecka fyfan jag tor inte jag kommer orkar.
Har redan muntligt prov på tisdagen känns som om det kommer gå sådär.
Ja ja har inget vettigt som behövs få sagt så det blir väll allt, vi hörs sen , eller vi hörs när vi hörs, PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar