onsdag, augusti 19, 2009

fuck you


vi spelar efter mina regler nu , lär dig dom!
på grund av dig var jg tvungen att radera mer än hälften alla minnen där du har varit inblandad även minnen jag vill komma ihåg med andra e du med i bilden tack så mycket idiot rent ut sagt tack vare dig har jag raderat hälften av min data, tack vare dig , tyvär är jag inte så stark men jag e på väg för som sagt det är du som ska anpassa dig efter mig och det är du som ska lära dig .

hej satt och kolla film dela kvällen , sen somnad jag till slut kollade klart en av filmerna nu har jag precis klätt på mig orkar inte direkt fixa mig så jag ser ut som jag gör, like i care , jag behöver en väska så jag åker till lund med min moster nu och kollar där istället, så hörs vi kanske emellan..,mobil bloggning eller när jag e hemma ja ja vi hörs när vi hörs puss!
gammal bild igen föresten.!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar