lördag, augusti 15, 2009

musik klockan 07:19

musik måste ha varit guds mest genomtänkta skapelse, jag menar tänk dig själv .
tänk alla dom stunder du mår som sämst , ja då finns det alltid nån låt som antingen vet exakt hur du känner eller en som får det på gott humör, var hade vi varit här i livet utan musik ?
jag hade nog inte varit här iaf.. eller det vet jag inte för om den aldrig hade skapats så hade jag ju inte vetat vad det va?, men iaf vi säger om dom hade haft en nylag ingen mera musik, då kan jag säga att mer än hälften utav folket hade brötit mot lagen , musik kan hjälpa en så långt.
den har så mycket svar så mycket kärlek omsorg och tröst så nej jag älskar musik , nån mer som håller med?

http://www.youtube.com/watch?v=oSjO32ccYl4
- en låt som har hjälpt mig på humör hela sommaren!
detta är en riktigt sån på gott humör och ger en självförtroende låt
vet inte hur många gånger jag har lyssnat på den
nu kan jag inte leva utan den !
och sen big love till kanye min älskling

ska bli mer om musik här på bloggen , även annat jag har fixat nu .. puss vi hörs klockan e trots allt bara 07:49 och jag har knock you down på repeat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar