måndag, augusti 31, 2009

jag brukade skratta bort det


- ja okej jag saknar inte att vara liten ,
jag vill bara ta vara på det.
för yngre blir man aldrig.

ja alla har vi våra upp försbackar och våra ner försbackar men när jag ser din situation vill jag bara säga att jag förstår dig jag har varit där .., jag e fortfarande där jag ångrar faktiskt en del saker jag har sagt men sagt är sagt och jag får stå för dom men helst av allt vill jag bara hjälpa , ingen förkännar det , det är det hemskaste jag varit med om själv. jag vet inte. . .


jaha hej jag har en klump i magen och orkar inte längre, jag orkar inte skolan jag orkar inte mig själv, jag orkar egentligen inte mitt liv, jag vet inte bara jag vet inte vad det e med mig jag saknar en bit., ja ja idag var jag med älskade vera och isabelle, vi stack och träffade erik adriaan mattias och ralle sen hem typ nu sitter jag bara och mår hemskt om man nu kan uttrycka sig så , ja iaf jag ska försöka sova på saken och förtränga ännu lite till vi hörs iaf imorgon puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar