tisdag, augusti 18, 2009

dresscode..


en liten dresscode, ser ni mina nya älsklingar!
jeans jacka hm
vit kofta koola anna
randig t shirt med band gina även armbanden från gina och shortsen
skorna från scorett nya och fina, big love!
- som sagt min batteri laddare e fortfarande puts väck så ni får stå ut med webcam bilder och mobil bilder, saknar min gamla mobil varför var jag så korkad och la den ute i regnet ,kameran på den var braa om man säger så den här suger ja ja ska sluta babbal för nu måste jag gå, puss!
jag undrar var alla klämmor tar vägen man köper nya hela tiden sen e dom helt plötsligt gone!
jag ska dra mig mot vera sen ner mot stan maybe mobilbloggar imellan eftersom mamma har fyllt på pengar så kan jag kanske göra en liten update annars hörs vi senare, puss puss!

1 kommentar: