lördag, augusti 29, 2009


yesterdays outfit: beige kofta från åhlens klockan ur och penn blandade armband jeans jacka från hm frans väska från vila(inte för man ser den) under till hade jag randig tröja och sen mina vita converse.
hej på er .
jag mobil bloggade igår men det kom inte fram , och nu när jag skulle lägga in försvann hela skiten ja ja blir bara irriterad, men ska försöka komma ihåg vad jag skrev , egentligen inget viktigt.
ja ja jag spelar iallafall musik för fulla muggar om man nu kan använda det uttrycket så gör jag iallafall det.
jag ska se till att mitt rum blir städat.
igår kändes det som en lättnad att jag hade en lång helg framför mig nu är ångesten tillbaka och helgen är snart slut, jag ska göra det bästa av situationen.
som ni har märkt har jag inte uppdaterat så mycket hade nästan glömt hur mycket tid skolan tar upp av ens tid, och när jag äntligen får fri tid så är det inte så att jag sitter hemma och bloggar , men jag ska iaf försöka hålla igång bloggen dagligen sen ska jag också bli bättre på dagen outfit nu måste jag verkligen städa vi hörs senare . jag lovar. PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar