tisdag, augusti 11, 2009

There’s only one place I gotta be When music all over me


där låg jag på marken glad och dum , bara allmänt naiv och trodde sommaren skulle vara för alltid, jag önskar jag kunde stanna här aldrig mera behöva bry sig om skolan ångest e bara det jag känner, bara 9 dagar kvar och jag vill bara att dom 24 timmar som går på ett dygn ska strecka ut sig till 18923018230918231823 timmar , eller så får man bara ta det som det kommer och gå med på en ny start, vem vet detkanske blir bra.., eller total förstört.

jag e vaken , vaknade faktiskt för en timme sen , när jag bestämde mig för att sluta sega och försöka gå upp, ja jo jag gick upp men inte spec långt jag gick på toa, sen la jag mig här igen hade behövt städa men nu hittade jag nått bra på tvn så jag ska glo där sen städa , men vi hörs därefter , PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar