tisdag, augusti 18, 2009

i look at you and smile

ikväll ska jag bara mysa sitter hos min moster ska kolla film hela natten och helt enkelt njuta känner mig typ förvirrad och vet ingenting fyfan vad jag älskar min tjejer ni är det bästa man kan tänka sig tack för att i är en av dom få jag kan vara mig själv med , mitt liv skulle inte funka utan er.
tack för idag emina felicia vera och isabelle!
& som sagt jag ska mysa och sitta uppe typ hela natten vilket jag gjort hela lovet men idag också så klart haha imorgon måste jag hinna med en del men känner faktiskt endå mig relativt färdig eller klar eller vad man ska säga saknar väll en del delar men ja ja , vi hörs nog inte för ens imorgon och om det inte blir förens imorgon så ja nej nu orkar jag inte mer tangenterna på denna datan e sjukt obekväma så vi säger godnatt och puss vi hörs imorgon , PUSSSSSS!
och jag tycker vivvi och bell ska starta blogg sjukt härliga människor eller vad säger ni ähh ni har inte mycket till talan dom är mina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar