måndag, augusti 17, 2009

thanks to you i run out of reasons to cry..


två av väskorna jag spanat in på accent.

Mamma var så snäll och fyllde på pengar på mobilen , vi ska iväg imorgon handla till mig inför skolann den delen jag inte har hunnit med än , en jacka från h&m som jag tvivlat på ett tag ska pröva och sen på den imorgon väska det finns en på mq och tre stycken på accent som jag funderar på , min älskade skor, sen hade jag behövt ett par nya jeans och även lite nya tunikor och förhoppnings vis finns en tube i svart eller vitt på väla , i stan var där bara den hallonröda kvar. , och kanske bikbok fått in den nya tunikan jag sett på deras hemsida och berverly hills tjocke tröja ja gud en massa jag vill ha sen måste jag också köpa hårfärg dom förfärliga slingorna(inte för att man ser dom speciellt mycket men dom ska en då bort!) ska bort helt kommer inte bli nån större skillnad håret kommer bara inte se så nyanserat ut , utan mer helfärgat, så ja det är de jag sitter och planerar imorgon , ja ja snart ska jag dra mig till kojjs, läsa min otroligt bra bok och så hörs vi kanske senare eller imorgon , puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar