måndag, augusti 17, 2009

when i finally made it.

handlat en del idag med mamma som jag älskar mest!
blev skorna två nya tunikor två nagelack tights en t-shirt klemmor haha inte mycket mer , saknar lite men det fixar jag nog imorgon i stan annars e jag nöjd åh juste höll nästan på att glömma tog två nya hål i öronen så nu har jag två i varje, vill har i tre i det ena tycker det eskit snyggt men jag får vänta ett halv år, och sen får jag inte ta ut läkeörhängena på 8 veckor så ni får gärna påmina mig när det e dags att byta , fotar vad jag har handlat senare trött som bara den , jag ska bara sätta in en film och mysa. dessa dagarna innan skolan e egentligen värst för det är tryck dagar antingen vill man bara att det ska börja så man slipper ångsten eller så vill man minst ha en månad till fyfan vad jag kommer sakna alla spontana dagar utan bekymmer eller jag nästan.., men nu ska man tillbaka till verkligeheten sorgligt men sant, jaha vi får helt enkelt hoppas skiten blir en bra skit , så ja vad ska man förvänta sig, ett tag(6an ) älskade jag att gå till skolan jag längtade jag hade världen bästa lärare världens bästa klass världens bästa paralell klass , 5-6an var nog bäst 5an lärde jag känna så många nya 6an var underbart 7an har väll gått upp och ner mest ner.. , jag hoppas som sagt att skiten blir en bra skit , inte mycket mer att säga för stunden jag rensar min ipod.. som vanligt och för in en massa nytt sen ska jag nog kolla nån mysig film , tips på vad man kan se?
relativt många stavfel pallar inte fixa plus jag e trött och orkar inte resa mig upp och tända lampan , vi hörs iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar