torsdag, augusti 13, 2009

confused

Hello, jag måste städa mitt rum., gör det om en halvtimme nu e det ju sjunde himlen så då kan man ju inte bara avbryta och sen ha rjag lite att säga men vi hörs när vi hörs,

Jag förstår inte ibland folk i min ålder tar sig själva på så jävla stort allvar, att man ska va så jävla mogen , varför? ja visst man får va som man e men klanka inte ner på andra sen , jag säger inte att jag inte gör det jag kan tycka folk e töntiga och känna övertag överdom och sen exakt använda samma metod, men jag menar inte att det är rätt för det, man kan inte gå nånstans utan att nån snear eller kollar på en som man borde växa upp jag menar slappna av ta inte er själva så seriöst jag tycker bara varför växa upp så snabbt , och som sagt jag tycker andra e omogna som gör saker som jag gjorde i trean, men jag hatar själv när folk kollar ser ner på en eller pratar bakom ryggen nu gör jag samma sak låter inte folk va som dom är vill ni vara mogna och ta er själva på största allvaret, eller vill ni fortfarande leva i bubblan av att man inte växer upp så visst jag e förvirrad och vet inte själv var jag står.

1 kommentar:

  1. vad menar du , i förhållande eller vadå att dom tycker de är äldre?

    SvaraRadera