lördag, augusti 15, 2009

dom högaconversen blir mina imorgon :d


så här ser jag ut nu ungefär , osminkad hela dan upsatt i en slarvig knut tjocke tröja och mjukis byxor, kan det bli mycket mysigare, seg men mysig dag även om jag helst av allt bara vill utoch hitta på nått haha

för en gång skull kom jag ut i tid utan en massa snack, jag tog bussen ner mot stan , imorgon e dom höga conversen mina sen har jag inte så mycket kvar , har köpt antecknings block och annat.
för stunden saknar jag bara en ny väska möjligtvis en jacka, och lite nya kläder , det känns faktiskt inte lika mycket så ja nu är det fem dagar kvar och jag vet inte hur nånting kommer vara
ny skola , ny klass , nya lärare, första året med betyg och tidiga (stryk under tidiga)mornar och all stressen , jag vet inte hur lång tid det tar med bussen inte med cykeln .., allt det är nytt ja vi får se hur det blir.
nu ska jag hoppa in i duschen sen hjälper jag mamma med tvätten , PUSS!

2 kommentarer:

  1. fan vad du skärmmer mig big nose

    SvaraRadera
  2. big näsa big näsa shit du är skit ful gå göm dig fetooooo

    SvaraRadera