tisdag, augusti 18, 2009

hey you just popped in

jaha jag kanske klarar av skolan trots allt, för att ha somnat 4 och vaknat nio så kanske kanske jag vaknade åtminstone inte tolv eller ett ja ja , jag och mamma satt och kollade på eva och adam haha sen somnade hon och det gjorde jag med strax efter , så nu sitter jag här och väcker hela huset med musiken på hög musik.
ni vet kanske hur jag älskar kanye men nån som också alltid " takes my breath away" nästan oftare är jay-z hans låtar en näst in till bättre men tror det är kanyes personlighet som tar över ja ja och låten där jay-z samarbetar med linkin park är ju magi typ och hard knock life går inget annat att älska även om den inte är så ny nej nu kom jag på min favorit deras samarbete , kanye och jay-z med never let me down lyssna på den!, still not so new men lätt underbar ja ja nu ska jag fortsätta lyssna puss vi hörs snart !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar