torsdag, augusti 20, 2009

kimberly, the rest is still unwritten..


ursäkta så kallade röran i bloggen , men hej bloggen,
jag gör om , och arbetar med en del , min header jobbar jag också för fullt på .
men från ett ämne till ett annat. , idag var första dan i skolan fick mest klart för oss om regler nycklar , loggböcker penna och sånt som behövs.., ett halvklart schema ja som sagt sånt man brukar få en hum om dom första dagarna.
jag glömde fota kläderna , det kan inte hjälpas haha var stressad imorsen.
men från och med nu blir det striktligt ändring på det och kommer förhoppningsvis ha det varje dag, om inte med min kamera så blir det med webben, men det står ni ut med va?
ja som sagt header jobbar jag på den kommer när den kommer jag ska dra mig mot sängen börjar imorgon 08:20 så allt för sent ska det inte bli.
vi hörs imorgon puss på er
kimberly, the rest is still unwritten..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar