tisdag, augusti 18, 2009

i need you right now,


jag hatar egentligen att förstöra bloggen med bilder från google men kan inte motstå denna jag älskar den!
paret kanye och amber blev tillsammans nångång i februari gjorde slut i juni för amber sågs hångla med chris brown , och eftersom chris inte är kanyes favorit person på grund av misshandlandet på rihanna och rihanna är som en lilla syster till kanye , men dom har också haft en fling så kallat och två fel blir inte ett rätt, men nu sågs kanye och amber tillsammans igen och verkar vara återförenade jag älskar deras stilar ambers ansikte är ju för vackert och hennes kläder också , kanyes låtar hjälper en igenom allt och tänk hur sött deras barn skulle blivit , så go ahead make some babys och klä dom lika snyggt som ni klär er själva, och jag kan inget mer än älska lack tightsen amber bär och kanyes otroliga glädje han sprider runt sig, så dom blir typ dagens puss haha nej nu ska jag kolla step up, kollade nyss just my luck så jag orkar väll med en film till , jaha massor av pussar idag äh vafan ni får en till! PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar