tisdag, augusti 18, 2009

flesh and blood, i miss you i miss the old times i love you no mather what for good times and bad times!


jag måste bara säga tack för att ni finns hela min familj är underbar trots alla brister, ingen perfekt familj helt ärligt är den trasig men jag älskar er alla och jag vet att jag alltid har er jag kan inte leva utan nån utav er och ibland ångrar jag hur jag kan behandla er, men vi alla har våra dagar såna är vi jag skäms verkligen inte över ni är mitt kött och blod skulle verkligen inte kunna leva utan nån av er tack tack tack säger jag bara
och storebror jag saknar dig alldeles för mycket jag saknar att vara liten du var verkligen min bästa vän trots att vi bråkar som vi gör så förstår du mig och jag vet att du ställer upp för mig när som , som resten av familjen , ni är underbara som sagt , ville bara få det sagt , här har ni en bild på min prinsessa till monster ja helt enkelt min lilla syster mina gener då blir man som man blir.
om jag glömde säga det big love till hela min familj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar