lördag, augusti 15, 2009

.

hejsan!
som ni ser har jag en ny header inte helt säker på den men allt är bättre än den andra tråkiga och deprimerande, jag ska fixa och trixa lite med denna eller ta en helt ny men för tillfället får den stanna, idag skulle jag träffa saknade freja med vera men nått med hennes mobil var tydligen fel , men jag och isabelle lullade runt på stna jag hittade världens finast mysigast skönaste kofta, JAG ÄLSKAR DEN!, sen träffa jag och bell, anton ted, och typ två till haha?, sen hem till isabelle och kollade film och mysade , mysigt va? ,
- ja det var det iaf!

jag hade nu tänkt mig .. ja ja jag vet inte njuta av att det fortfarande är lov, nej men känner fortfarande mig stressad inför skolan , så mycket jag ska hinna med men kan hinna med en del imorgon , ska nog tidigt ut till mormor imorgon bitti , om mamma inte mår bättre tar jag bussen så ska jag umgås lite med lilla mormor min , sen ta cykeln hem för den lär behövas till min nya skola , och jag får plannera lite för jag har alldeles för i huvudet massa att hinna med , eller har jag redan sagt det kanske?
men ja nu ska jag slappna av lite hoppar in i duschen och kollar väll nån film sen , vi hörs snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar