torsdag, augusti 13, 2009

I'm wasting my time I got nothing to do I'm hanging around I'm waiting for you But nothing ever happens and I wonder

jaha .. e det så här det ska va, egentligen tycker jag inte synd om mig själv utan dig, att du kan med och vara så falsk , du vet att du sårar mig genom att alltid ha mig som ditt andrahandsval och endå fortsätter du , jag vill bara att du ska vara lycklig helt ärligt men vill inte du detsamma tänker inte jag heller, för jag vill inte vara med i spelet där bara du får veta reglerna, för när det passar dig eller när katten inte är hemma springer du som mus på bordet och gör som du vill och tycker att jag ska vara tyst om det, glöm det! jag undrar hur jag undrar varför igår passade att prata på om hur himlen var otroligt blå och nu ser jag bara samma himmel som innan , du hjärntvättar mig jag vänder mig fram och tillbaka vänder vänder vänder och vänder hit och dit runtom mig jag går runt och väntar på dig, du har krupit till baka till hålet ser jag , fattar inte hur., jag trodde helt ärligt inte det om det och även om det är dig som det är synd om som e så jävla patetisk e det mig du sårar genom att hålla på för inget händer och jag fortsätter undra nej jag tänker ta regelboken, för du ska få gå igenom exakt samma sak som jag , så helt ärligt fuck you right back hur svårt det än är när du använder din hjärntvättning på mig som du vet funkar.. what goes around come around för du ska få tillbaka en dag.. men för så länge låter jag dig leka , jag hatar verkligen att jag älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar